tisdag 19 februari 2008

Sova, vakna, sova, vakna

3:an var en mössa från KikKid

Tisdag:
Hade jätteångest idag när jag var tvungen att väcka Milo 3 gånger. Det var när vi skulle in till stan, när vi kommit fram till stan och sen när vi skulle hem från stan. På vägen hem vände jag vid brevlådorna och tog en halvtimmes tur till bara för att slippa väcka honom. :-)

Sen kom jag på - eller rättare sagt kompisen som kom och hälsade på i Norrtan sa - att det där med att sova och vakna, det blir som det blir när man har tre. Och vem har hört om att ett tredje syskon är stressat? Inte jag - fast nu lär det väl bli folkstorm på bloggen. Ha ha!

Nå, kompisen och jag hann med mer än bara ha filosofiska diskussioner om barn och deras syskon. Vi hann även luncha på Smulan och shoppa på Boris' 70% rea! Jag är väldigt nöjd med 3 plagg för 151 kr. :-)

Fast bäst var förstås sällskapet. Mitt absolut, men framförallt Milo's.

Det fanns bättre foton, men låt oss hålla denna första passion hemlig.

2 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Vilken liten romans! Vet inte Milo att Noel har span på Neah också? ;-)Triangeldrama!...

Fin shopping förresten!

Anonym sa...

Nämner inga namn, men det är "hands-on" här. ;-)