tisdag 28 april 2009

Balen 2

Hm, det blev inte så många mer foton. Vi var stressade innan och sen dog min kamera redan vid middagen. Så, tyvärr inga foton på J, eller oss tillsammans. Trist. Supertrist faktiskt.

Men balen var riktigt kul! God mat, gott sällskap, fantastiska toastmasters - någon, snälla lägg ut Dirty Dancing-finalen på Youtube!! Den måste ses!

Allt var verkligen toppen. Var så nöjd med min klänning - sunk-mama turns glamo-mama - och maken var såå stilig.

Och ja, några foton har jag väl hittat - men som sagt - tyvärr inga på maken :

På balkongen på vårt hotell - jag vet, lyxigt värre. :-D

Ankomst på röda mattan. (Grabbarna var redan på plats.)

PS. Fler foton hittar ni på www.varbalen.com.

4 kommentarer:

Hedda sa...

Vad fin du var!!!! Du är är förstås alltid fin, men då var du minsann extra vacker!
Kram!

Anonym sa...

Shit!
Vilken babe (eller pudding borde jag kanske säga)!!!

:-D

Anonym sa...

Va fantastiskt snygg du är!! Hot mama personifierad liksom! Coolt!

kram Elma

Vera sa...

Tack tack tack!! Ni är fantastiska för mitt ego! :-D

Elma, allt hänger på luggen. ;-)

Kram,
återigen Sunk-mama