torsdag 2 oktober 2008

Weekend igen!

Efter veckor av hosta o snuva släpade jag mig iväg till doktorn - man har ju faktiskt inte tid att vara sjuk när man har barn - och naturligtvis åkte jag på ännu en penicillinkur. Andra sedan i somras! Streptokocker och blåsor i halsen. Och det kommer säkert bli mycket bättre när junior börjar på dagis nästa vecka...

Nåja, det är nästa vecka. Nu i helgen är det dags för den efterlängtade tjejresan. Vi är 13 damer som åker till Irland, bilar runt o bara njuter. Ska bli så kul, men det känns lite att lämna grabbarna. Nu är det ju så nära tills jag börjar jobba så jag vill ta vara på varenda ledig minut med Milo.

Fast det är klart, sova är ju också skönt. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara lämna ett spår efter mig.. min son heter också Milo... =)

Anonym sa...

Trevligt!