tisdag 15 juni 2010

För vi har tagit studenten...!!

Ni förstod väl att jag skojade i förra inlägget? Även om mitt ego var så stött så stött. ;-)

Måste ju berätta. I helgen var vi på fin studentmottagning. I fredags tog finaste svägerskan studenten. Då var vi på plats och vinkade av flaket och i lördags var det fin studentmottagning. Stora tjejen - vuxna damen. Otroligt att tiden går så fort. Förstå att E var 4,5 när J o jag träffades - för si sådär ett par år sen... ;-)

STORT STORT GRATTIS kära du!!!
(Skulle gärna lägga ut bilder men nja, det får fröken själv bestämma. Fantastisk fin iaf!)

Istället kommer ett par bilder på Milo som snabbt insisterade på att studentmottagningen skulle förvandlas till poolparty... Så, medan vi alla njöt av buffé och tårta, offrade sig pappsen och badade med honom. Tack och lov för pappsen - så slapp jag! ;-)

Pappas lilla badanka



I helgen var det verkligen full rulle. I söndags hade vi enkel frunch för goa vänner - Brie-pajer och pastagratänger främst och så lite nybakta kanelbullar på det. Har äntligen hittat bakdelen (kan man säga så??) till min gamla hushållsmaskin, så nu blir det inget mer trånande över Kitchen aids och Kenwoods. Min gamla Philips fungerade - tyvärr - över förväntan.

Ha en underbar dag allihopa!

Inga kommentarer: