tisdag 27 november 2007

Skogspromenad



Igår tog vi en timmes skogspromenad på förmiddagen. Syftet var att få lillen att sova, annars är ju inte skogen mitt favvo-ställe direkt. Jag säger som svärmor: Det är lättare att gå långpromenader när det finns skyltfönster utmed vägen. :-D

Milo somnade iallafall och sov åtminstone halva promenaden. Det får vi vara nöjda med. Man kan ju inte klandra stackaren heller. Inte med en pappa som sover max 5 timmar per dygn och en mamma som måste äta var tredje timme, annars blir hon rabiat.

2 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Tycker att skogen ser jättemysig ut. Tack för kommentarerna i min blogg. Synd att du inte kan komma på fredag men det blir fler tillfällen. Ni är välkomna ut när som helst. Chokladprovning lät verkligen inte helt fel. Ha det så bra du och Milo. kram Petra

Blondie sa...

Skönt med skogspromenad. Även jag haede en inbyggd skalmanklocka före lillkillen föddes, men på något sätt så blir jag varken matmonster längre eller en grinig kärring om jag inte får 9 timmas sömn per dygn...