måndag 29 december 2008

Bankrutt!

Nu har mamsen shoppat loss. Äntligen! Och ingenting till Milo. Återigen - äntligen!!

I lördags åkte vi in till storstan. Lämnade Milo hos farmor, dumpade J efter lunch på TGIF (är det inte meningen att man ska bli mätt på en hamburgertallrik??) och sen tömde jag Zara o Massimo Dutti. :-D

Söndag är vilodag och idag, måndag, gjorde jag Täby C - var ju tvungen att hämta min nyårsklänning hos skräddaren... Hittade då ett par ljuvliga svarta högklackade pumps - återigen - på Zara. Gillar dessutom butiken i Täby - personalen är serviceminded. Så är det ju inte i alla butiker i stan...

Sen kan det ju hända att jag gjorde Lindex barnavdelning också, men lillkillen behövde faktiskt nya byxor till dagis. Och två tröjor... Och det är faktiskt inte mitt fel att mormor köpte ytterligare en tröja på PoP.

Praktisk shopping räknas inte. Det är som att handla. Ett nödvändigt ont. Jättetrist...

XOXO

3 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Härligt med lite "ego-shopping" emellanåt. Själv sitter jag här och har inte en aning om vad jag ska ha på nyår. I morgon...

Septemberflikka sa...

Hej tjejen.

Tack för erbjudande om lista. Du får gärna maila den.Igår började vi med helt mjölkfritt. Än så länge ingen skillnad men det kanske kommer?

Anonym sa...

Brukar märkas efter några dagar, men det tar tydligen 2 veckor innan all mjölkprotein är ur kroppen. Letar reda på listan. Här är några snabba tips: Alla Oatley havreprodukter, Carshamn mjölkfritt smör, de flesta Scan, alla Pågen-bröd.

Hur gick det med nyårs-outfit? Säkert strålande, du passar ju i allt. :-)

Kram!