fredag 12 juni 2009

Fredag

Har nu jobbat en hel vecka och resultatet är att jag är än mer stressad och - tror jag - har åkt på bihåleinflammation. Tror dock inte det är jobbets fel utan snarare alla dom där dagisbacilluskerna som jag åker på så fort jag visar mig där. Frågan är bara varför ingen annan blir sjuk!??!

Nå, livet är gott, sitter o fönstershoppar på webben. Tänkte jag skulle göra mig lite fin o köpa - ni vet - den bra Ansiktskrämen, den bra Mascaran etc, men det visade sig att priserna gått upp och är desamma som i butik. Trist, så snålheten vinner. Nivea o L'oreal, allt är förlåtet!

Sen - i min förkylningsdimma - insåg jag att jag ska resa till Asien med jobbet senare i sommar. Fantastiskt spännande - och vilka shoppingmöjligheter! ;-)

Nikon-objektiv - come to mama!!
(Elma, Vickan mfl behöver er hjälp.)

Vad gäller bygget: ska fota så fort det slutar ösregna. Stackars grabbar! Dom kommer dessutom tillbaka imorgon lördag, då det måste vara klart innan måndag. Då kommer rörmokaren. Och vattnet har dom redan lett in. Det är såå spännande!


Ovan bild på Milo på Skansen - med ni vet vad. Farmor, vi ser fortfarande framemot den "riktiga" turen till Skansen. Bara så du vet. :-)

Kram!

Inga kommentarer: