tisdag 2 juni 2009

Toppendag!

Idag har jag (o Milo) fikat med mormor, lunchat med en väninna, kollat på kakel och shoppat. En toppendag i min bok, vad grabbarna tycker om det lämnar vi därhän.

Och se jag fick faktiskt med mig massa saker till bara bara mig själv från Täby C: kostym till nya jobbet, kjolar o mer eller mindre praktiska toppar. Och så förstås en kofta. Jag är ju beroende men den här var ju iaf inte svart. Utan grön minsann. Det ni, stort steg för svart-vita jag. ;-)

Och det kan ju hända att Milo fick sig nånting också, men det var faktiskt från sportaffärn, så det räknas väl inte heller?? Sandaler, college-jacka och hans första keps.

Oj vad han gillar kepsen...! Faktum är att han vägrade somna utan den på huvudet och medan han drack sin välling - och mös i min famn, mys mys mys - så höll han flaskan med ena handen och kepan med andra. Varje gång den hotade att åka av pep han. Gullet. Nu ligger den bredvid honom i sängen och nåde den som flyttar på den under natten.


PS. Stor eloge till Stadium visade sig köra mycket könsneutralt. Grönt, gult och så orange matchat med det röda - inte som i vissa andra butiker som envisas med att kombinera rött med rosa - grrr!

Inga kommentarer: