fredag 15 januari 2010

Fredag!

Härligt! Milo och jag är hemma och skrotar idag. Har varit inne och handlat och fyllt på lager inför pastamiddag - önskemål från grabbarna - fredagsmys,  skridskoåkning med korvgrillning imorgon och så vänner på middag på kvällen. Supermyyys! :-)

Milo vilar nu och det borde jag göra också. Vi sover ju fortfarande alla tillsammans ännu efter flytten och Hans lilla höghet låg tvärs över sängen och sparkade mig i revbenen hela natten. Jag trodde nånstans att dom skulle sluta med det när dom kommit ut (!), men ack så jag bedrog mig. Rena helikopterturen. Tur att han är söt!

Igår kom kameran tillbaka. Ingen lapp om vad som åtgärdats, men jag klagar inte. Det kunde ju kommit ett meddelande där det stod: "Svart fläck på foton uppstår när amatören håller pekfingret för linsen..."

Nej nu måste jag verkligen vila lite. Svamlar och hajade till för en stund sen och tänkte: Hjälp, jag har glömt att hämta Milo på dagis! Panik!! Men, han ligger ju som sagt och vilar. På tvären.

Natti natti! Hoppas på solsken imorrn!!

Inga kommentarer: