lördag 2 januari 2010

Kök

God fortsättning allihopa!

Luften har gått lite ur oss efter alla ledigheter, maten, godiset... ja, ni förstår. fantasin tryter, men snart är jag igång igen.

Blev iaf inspirerad att lägga ut en bild på köket. Gamla köket. Det var verkligen något jag undvek medan vi bodde där, men nu när vi inne i det nya flashiga ;-) så känns det bättre. Skratta eller gråt, jag tillägger bara att vi bodde där i över två (2) år. Hur???

Och ja, det där är ytterdörren som man måste gå in och ur genom varje dag...

Den lille bagaren/knarklangaren bjuder jag på. :-D









Supernöjd! Och mamman med, som flyttat.

Tilläggas ska dock att det gick över förväntan medan vi bodde där, men så fort det närmade sig flytt...!
HÄR kan ni se bilder på det nya köket. Påminner mig om att jag måste olja in bänkskivorna igen OCH lägga ut nya foton. Om det bara var ljust nån gång! (Jag vet, dålig ursäkt.)

Må så gott!!

Inga kommentarer: