torsdag 1 maj 2008

Packat och klart!

Nu är vi packade Milo och jag - ja, vårt bagage inför Thailand alltså.


Antagligen har jag packat för mycket och lika troligt fel saker, men men... M's mjölkfria ersättning, gröt och lite barnmat är packad, liksom underkläder och bikini till mig - min storlek finns inte i Thailand, allt annat går att skaffa på plats. :-)

Nu har jag också nojjat klart och känner mig glad och förberedd inför resan. (Kom ihåg: glad och förberedd.) Äsch, det ska bli ljuvligt, sol, bad, vila (?) och så slippa tvätt och städ. Går inte att misslyckas.

Fast livet här i kära gamla Svedala är inte så dumt heller. Se här vad Milo hade för sig i veckan:

Stör inte, morsan!

Japp, picknick med tjejerna! Ja ja, grabbarna var med också. Lyckades få M på bild med en av dom - en av fyra...

Åh, vilken god hatt. En sån har jag också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhh vad härligt ni kommer att ha det. Resan kommer att gå finfint och Milo glömmer fasen så snart han kommer på planet;-). Ha det nu sååååå skönt.