tisdag 25 augusti 2009

En spännande dag

Man kan lugnt säga att det varit en händelserik dag idag...

Så här såg det ut imorse när vi steg ut vid halv sju snåret...

Milo susade ut för att inspektera, det var knappt att vi fick på honom kläderna (inget ovanligt iofs).

När vi kom hem från da... förskolan, såg det helt plötsligt ut så här...

... och så här.

Vi fick gå in, här är lilla badrummet/gästtoan och tvättstugan med grovingång.

Och så J's arbetsrum, som ni ser redan stökigt, haha. ;-)

Så, det var lite från första stomresningsdagen. Fler bilder kommer allteftersom, men tills dess en liten gobit med mina älsklingar. Viktigast på hela jorden. Älskar er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Show me the planritning.... :-D

Vera sa...

Show me yours, and I'll show you mine, haha! ;-)

Men, den kommer, jag måste bara fixa dokumentet.

Kram V.

PS. Jag kan inte ens gå in på din blog längre. :-(

Anonym sa...

Haha, min är inte mycket att se! :-D
Jag väntar med spänning (av någon konstig anledning älskar jag planritningar, jag skulle bli arkitekt när jag var liten...haha).
Har du nån mail så kan jag skicka över lösenordet.

Kram!