söndag 11 april 2010

Fredagsmys - eller nåt...

Fredagsmys - äntligen! Ostbågar, godis o cola var på kvällens meny.
På tv:n.... Maken vägrar se mitt nya beroende - Vampire Diaries - så vi kompromissade och laddade dvd:n med gamla vampyrer: Van Helsing.

Ett litet problem bara... Jag somnade.

Så här var det: Milo och jag hade en heldag innan på Junibacken i goda vänners lag. Milo sov som en stock hela vägen hem. Själv somnade jag så fort maken kom hem och vaknade sen vid halv åtta! Äsch tänkte vi, nya friska tag: supermys med Milo, läggning och så på med filmen. Då var klockan nio. Då somnar maken i soffan.

Nå, nytt försök nästa helg. Och jag lider inte. Jag  fick ju se Vampire Diaries. ;-)

Vampyrer, bröder... Tydligen finns det en huvudrollsinnehaverska också, men ärligt talat...
Vem bryr sig?

PS. Hedda vännen, du kan få Chuck. ;-)

Inga kommentarer: