måndag 26 april 2010

Vårbalen 2010!

Oj, vilken kväll!

I lördags var vi på Vårbal. Återkommande arrangemang av RT 124 i Norrtälje. Fantastiskt kul och jag undrar om inte i år var extra extra roligt. Varför? Ingen aning, det var bara superkul!

I år gav jag mig sjutton på att få foton på maken och mig tillsammans, förra året - inte ett enda!
Så här kommer det:


Men så ville jag förstås ha ett i helfigur på oss (läs på min klänning :-D), men det blev inte förrän lite senare på kvällen. Ni ser J's oknutna fluga, den slappa hållningen och så partyväskan på magen, haha!
(Vid det här laget var vi lite slitna...)


Så, hoppas ni alla hade en toppenhelg också. Vi firade lite extra att Milo's vattkoppor var över. Ojojoj, att han såg ut som en prickekorv, stackars liten! Glad och pigg så han ville ju hitta på saker. Men icke. Nå, vi hade tur, goda vänners barn hade det också, så det fikades friskt i veckan medan barnen lekte. ;-)

Kram!

2 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Vad fina ni är! Du passar verkligen bra i den gröna färgen.

kram

Vera sa...

Tack söta du. Ja, det var skoj att piffa upp sig och svänga dom lurviga lite. :-)

Kram!