fredag 28 maj 2010

Spot on

Tack kära vänner för era gulliga kommentarer i förra inlägget.

Musik har aldrig varit ett stort intresse, men i och med Youtube, Spotify och med det fokus många nya tv-serier - Vampire Diaries, True Blood osv - lägger på musiken, så kan inte ens jag undgå att upptäcka ny bra musik. Misstolka mig rätt, jag njuter av musik. Musik kan påverka oss, ändra sinnesstämningar, få livet att blir roligare eller hjälpa oss att deppa (ibland behövs ju det också).

Nya och gamla favoriter just nu (klickbara):

Superchick - Beauty from pain
Within Temptation - All I need
Lunatica - Who you are
Sia - I go to sleep
Howie Day - Collide
Shinedown - Call me
The Fray - Never say never
Kings of Leon - Closer
Jimmy Eat World - The Middle

Och så Anna Ternheim, Carrie Underwood, Daughtry och så lite Lars Winnerbäck Miss Li på det. Blandad kompott och inget nytt under solen, men väldigt njutbart.

Nu vill jag bara få tillbaka min Hero så jag kan ta med musik vart jag än går. (Blackberry - lysande jobbtelefon, Android-telefoner - ett rent nöje.)

Ha en underbar helg!

PS. Tar förstås tacksamt emot tips. Kanske något uppiggande?
PS2. Musik just nu: StatelessLifehouse och inte minst Anya Marina. Mmmmm...

Inga kommentarer: