söndag 9 mars 2008

Dagarna går...

... så snabbt!

Jag sitter o tänker på tisdagen att jag ska göra det och det och... plötsligt inser jag att det redan är fredag. Eller torsdag åtminstone.

Denna veckan har ju varit både upp och ner. Som oftast har vi sysselsatt oss. Måndag: Babysim - avslutning. Tisdag: Läkarbesök. Onsdag: Träffade käraste D som är tillbaka i gamla Svedala efter 1 månad (!) i Thailand. Torsdag: Prästen och Fredag: Träffade två av FL-mammorna med tillhörande bebisar i Täby C. Superkul och det kan väl hända att ett par inköp fick följa med hem. Och nej, jag kommer inte kunna byta storlek på den röda fleecen. Lilla dregglot! ;-)

Helgen har varit underbar med födelsedagskalas hos gudfar - japp, det är jämt kalas där. :-D Och på lördagskvällen hade vi spontanmiddag med goda vännerna H, P & J. Det blev även lite - läs mycket - spontanvin och spontandrinkar, så det var tur att jag hade en planerad sovmorgon. Min J var förstås lika pigg som alltid och tog junior tills jag släpade mig upp vid 11.30... Är så glad, inte minst för att jag faktiskt kunde sova. Normalt vaknar man ju alltid vid 8 bara för att man har sovmorgon. Ni vet hur det är!


När Milo sover, då sover han verkligen. (Taget med blixt)

PS1. För att tydliggöra, så var inte J orsaken till den överdj-a dagen i veckan. Han finns alltid här för mig och Milo, hur jobbiga vi - läs jag - än är ;-). Det är så självklart att jag ibland glömmer att nämna honom. Min älskling.

PS2. Lördagens middag hittar ni på nya mat-bloggen Vera & Pirayan (nej, titlar är inte min starka sida). Aktiverar länken så snart jag gjort första inlägget. Sen får vi se hur aktiv jag blir... /Latmasken

Tillägg måndag 10/3. Nu är den igång: Vera & Pirayan

Inga kommentarer: