måndag 24 mars 2008

God fortsättning

Så, nu är påsken nästan nästan äver. Idag har vi städdag. Ja, vi är lite annorlunda som städar efter påsken, men det blir ju så när man varit sjuk i omgångar - och är lat. ;-)

Det har varit en trevlig helg, om än inte som planerad. Vi har umgåtts med familj o vänner och även hunnit vila lite. Mycket mat - och socker - har det blivit också förstås.

Har äntligen lyckats få ut fotona ur min telefon. Varför det ska vara två olika metoder för memorysticket och telefonminnet vet jag icke, men men, nu kan jag visa fotona från veckan i alla fall. Klart spännande - ur en bebisförälders perspektiv:


Kul med kompis, ännu roligare med mat.

I onsdags var det barnvagnsbio med D och Benjamin. Filmen var PS. I love you med Gerard Butler och Hillary Swank. Riktigt bra, men jag antar att HS inte skulle ge sig på en romantisk historia om den inte hade lite mer substans. Eller så ville hon bara kela på Gerrrrrrrard.

Lunch intogs i Skrapan, men sen blev det inte så mycket mer. Snöstormen var på väg, så det var bara att pallra sig hem. Tack för en supertrevlig dag!

Mums, super-snuskig!

På skärtorsdagen åkte Milo och jag för att påskhandla. Vi och alla andra visade sig, men M tyckte det var kul. Premiärsatt ju i vagnen.

Och idag städar vi - allihopa. Maken gjorde massor, men det gjorde även Milo - lite.

Det är viktigt att man tar under möblerna också.

1 kommentar:

Lena sa...

Jag skrattar ihjäl mig åt MAXI bilden när han gnager på blipparen :)