tisdag 8 juli 2008

Ljuvligt!

Milo har ju börjat leka själv. Fantastiskt att se honom så självständig och visst, det skadar ju inte att mamma och pappa får händerna fria att göra annat. Hmm, det där lät fel... Men, ni vet vad jag menar. :-)

Som i morse, då lekte han så glatt själv och sen, helt plötsligt, reste han sig upp, gick utmed möblerna, sträckte upp armarna och så fick jag en stooooooooor kram och ett sött litet huvud som vilade på min axel. Ljuvligt. Sen skulle han ner och leka igen. Gullet!

Annars har han varit en liten skrikbebis större delen av gårdagen och idag. Förutom när farmor kom förbi igårkväll. Då var han minsann värsta solstrålen. Och jag som hade förvarnat, men icke, go o gla' kexchoklad hela tiden. Svärmor måste trott jag var knäpp. ;-)

Se så söt jag är...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej

Hittade till din mysiga blogg av en slump :) Väntar vår lilla Trea nämligen, och Milo är ett av våra top två namn, kul att fler gillar och hittat det fina namnet :) Vad har ni fått för kommentarer från folk? Vad hade ni för andra namn i åtanke?

kram

Anonym sa...

Å så trevligt!

Milo börjar ju bli riktigt vanligt och vi har i princip bara fått trevliga kommentarer. Dom enda som tycker det är konstigt är äldre människor - vi bor ju på landet så här är det ju lite annorlunda.

Men vi tänkte att det skulle funka på olika språk och vara kort då vi har ett långt efternamn. Och utomlands är det ju vanligare som ex i USA. Utrikes finns ju chokladdrycken Milo, så det blev han kallad när vi var i Thailand: Little Chocolate! Ha ha. :-)

Vi - jag - funderade även på Noah, Noel och Hugo, men maken ratade allt.

Kikade in i din blogg, så mysig. Solö är ju nära oss.

Lycka till med allt nu!

Anonym sa...

Vad stor Milo har blivit! Visst är det skönt när de kan leka själva ibland? Kram

Anonym sa...

Så underbart att se er, så länge sen! Har ni varit datorlösa? Hoppas allt är väl med er o att ni har en underbar sommar!

Kram V.