torsdag 3 juli 2008

Premiär för gå-bilen



Äntligen har jag byggt ihop gå-vagnen. Ja, byggt ihop den rätt dessutom. Fyra skruvar totalt och ändå lyckades jag göra fel först.

Ja ja, idag lyckades jag åka från macken med tanklocket utanför. Detta efter att jag först betalat i fel automat och försökt tanka - funkade inte - fördömt macken och fått börja om från början igen.

Och till råga på allt började Boris Bus sin 50%-iga rea idag och jag köpte INGENTING.

Mamsen behöver nog sova.

I varje fall, Milo är i extas! Tack snälla C och J för en MYCKET uppskattad doppresent.

(Tillägg: Ledsen, kan tyvärr inte vända på bilden. Oteknisk.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh så duktig han är Milo!!!
Han går ju riktigt stadigt - och så stor han har blivit! Vi måste verkligen ses när semestern börjar ta slut. Mahi är lite sugen på att träffa charmören igen (och jag). Kram på er!

Anonym sa...

åh så duktig! och vilken snygg sväng! :-) oliven är impad!

men vad har hän med din fot???? ( inlägget ovanför)

Anonym sa...

Tack tack!

Milo ser mycket framemot träff m Mahi. Och jag med er båda. :-)

Vickan, kommer ni nånsin tillbaka till Sthlm??? Det är Örebro hela tiden! ;-)
(Och jag försöker förtränga det där med bygglovet - det händer ingenting.)

Kram kram!