tisdag 10 februari 2009

Åkte dit igen...

Ja, det var väl inte helt oväntat. Partyhelg, småbarnsfika och så hade Milo varit på lekrymden. Så, förkylningen kom som ett brev på posten. Men, det är bara jag som har åkt dit. Tuffingen Milo har klarat sig hittills. Håller tummarna att det håller i sig!

Nåt annat som Milo gjort är att han börjat frigöra sig. Det är väl ett fint uttryck för det som hänt och naturligtvis tar både pappsen och jag på ett moget och belevat vis. Eh...

Det började med att Milo slutade att säga hejdå när J lämnade honom på dagis. Både igår och idag. Jag tyckte förstås i min enfald att det var utveckling. Jo, tjena, ända tills det hände mig.

Hämtar sonen idag. Sitter och myser med honom i knät o plötsligt sträcker han ut händerna mot fröken M. Hon tar upp honom o han är nöjd. Ok, det är lite charmigt.

Det är inte charmigt fjärde gången inom loppet av tjugo minuter. Vad hände med min mammagris?????



Tröstshopping? Nja, beställning på nätet som kommit. Stor eloge för att jag fick senaste upplagan av bok nr 2, trots att beställningen var på förra. Tack tack, det kan jag behöva.

Måste gå nu, den högt utvecklade sonen tuggar tamponger.

Inga kommentarer: