torsdag 12 februari 2009

Bästa botemedlet

Trots mina tappra försök att bota min förkylning med choklad, pizza, kebab och hamburgare - tack för det tipset kära E - så visade det sig att den beprövade metoden med sömn hjälpte bäst. Men, ni ska veta att jag njöt medan jag testade mig fram! :-D

Det ännu mer glädjande är att Milo inte blivit sjuk under hela denna vecka. Ja, förutom en lite dålig mage nån dag, men det kan lika gärna berott på ett yogurt-misstag hans mamma gjorde. Måste betyda att han byggt upp ett försvar. Hoppas hoppas hoppas!

Nu sover lillen och jag myser med en kopp the - ska se om det finns nån choklad kvar. Imorrn skolkar vi och hälsar på kära H och pyttelilla A. Mysigt!

Ha nu en supermysig kväll allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

VA?!
Sömn?!

Det var verkligen otippat ;-)

Väldigt skönt att Milo inte blivit dålig. Som vi alla vet så innebär en snorig unge, om möjligt, ännu mindre sömn för föräldrarna...