söndag 22 februari 2009

Milo Pia

Fashion-statement

Stort grattis lilla älsklingen som har namnsdag idag!

Ska i ärlighetens namn erkänna att jag inte hade nån aning om att det var Milo idag, eller nån annan dag för den delen. I min almanacka står det bara Pia, likaså på kökskalendern - som vi för övrigt aldrig använder ändå... men se på nätet, där stod det minsann Milo Pia!

Fast det upptäckte jag inte förrän alla grattis kom. Stort tack kära vänner och grattis alla andra söta Milosar - och Pior också förstås! :-)

2 kommentarer:

Miss Cherry sa...

Hejsan, träffade Emma i veckan och hon visade din blogg! Tänk vad svårt det är ibland att få hjärnkontoret att kopla ibland... Jag och E är sysslingar men jag och J är inte det *hmm*

Nu vet jag bättre och tänkte bara säga hej lixom... Nu när Enok och Milo har blivit pysslingar med varandra ;D

Anonym sa...

Åh så roligt att se er!! Tittade in i din blogg oxå - superkul. O tänka sig båda lillgrabbarna är mjölkallergiker. Se nästa inlägg - jag har en plan! :-)

Och funkar det inte, så går det ju över...