torsdag 7 maj 2009

Bästa grabbarna

Trötter och ännu Trötter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Roligt med ett nytt objektiv! Sånt går jag igång på. Tekniska saker överhuvudtaget får mig att spinna av glädje. :) Jag köpte ett 50 mm 1:1.8 D Nikon. Ljuskänsligt och bra, fast med manuellt fokus vilket är svårt. Jag budade hem mitt på tradera för 800 kr. Tänkte först köpa ett med autofokus men när jag såg priset ångrade jag mig och bestämde att det nog är roligare att lägga pengarna på ett nytt kamerahus istället. Och sen har jag ett jätteobjektiv 18-200 mm som jag är toknöjd med. Liten kompromiss men funkar bra. Ett allt i allo-objektiv.

Jag sa ju att jag går igång på sånt här! ;) Lycka till!
kram Elma

Vera sa...

Åh toppen. Det är det jag tittat på. Bra pris på nätet ca 1300. Men undrar om jag kan ha det då jag "bara" har en D60...

Och sen har jag tittat på Nikons 55-200 VR. Vad tror du? Mycket närbilder blir det.

Det här VILL jag, men +20' i nypris, och fortfarande långt över min budget... http://www.tradera.com/Nikon-DX-objektiv-70-200-2-8-VR-auktion_91828706.

Kram V.