fredag 29 maj 2009

Dagens agenda

Ok, så jag är inte såå arg på maken. Vi får väl se efter Mors dag... ;-)

Dagens agenda är diger och lite jobbig:

- Ringa Unionen - nu när jag äntligen har fått mitt Arbetsintyg från FÖRRFÖRRA jobbet.
- Göra utläggsredovisning till förra jobbet.
- Ringa nya chefen om start och kontraktet - alltid trixigt i efterhand.
- Ringa byggfirman angående priset på markarbetet - det enda som inte är fast.
- Ringa banken.
- Städa.
- Baka kaka till Irlands-fikan imorgon.
- Handla (på en fredag i Norrtälje...)

Puh! Så jag bestämde glatt och käckt att jag åker in till Norrtan och lunchar med en kompis istället. Ses!!

4 kommentarer:

Apan sa...

Hej Finafina Du!

Hoppas verkligen inte att du tog åt dig av mitt hormonstinna blogginlägg : )

Du är ju en av de som är bäst på att skriva en glad kommentar och även om det står:
................... skrev...

Så fattar jag att det är du. Kram!

Mors dag ja, det ska bli spännande att se hur mor ska firas i morgon. Kram igen!

-------------------------------------------- sa...

Självklart tar jag inte illa upp, men man har ju alltid lite dåligt samvete att man inte kommenterar tillräckligt.

(Ang punkterna så beror det på min blogger/google-inloggning, tur att du vet att det är jag :-))

Kraaaaaaaaaaaam!

Apan sa...

Schysst inloggning.
Kram!

-------------------------------------------- sa...

Det var inte medvetet. Jag ville ha nåt neutralt i blogg-presentationen o tänkte inte på att det hänger med överallt. Det är därför jag så ofta glömmer att skriva att det är jag.

Kram!