söndag 5 juli 2009

Semester

Ja, inte vi alltså, vi vuxna jobbar, men Milo. Han har nyss farit iväg med farmor för en veckas (5 dagar) frivoliteter - läs mys, äventyr och glass i mängder. Måste erkänna att jag blev lite snyftig, och det står jag för. Jag vet ju att Milo - o kanske även vi - kommer ha kul som helst och sen kramas tokiga när han väl är tillbaka, så det blir nog bra.

Under tiden lillfisen är borta ska J o jag:

- Storstäda huset - ok, kanske inte så kul...
- Få i båten - ja, jag vet...!
- Välja kök till nya huset - återkommer om detta.
- Välja kakel till nya huset
- Välja kamin till nya huset
- Ta katten till veterinären
- Sova

Vi ska också gå ut och äta och gå bio vilket vi tycker är riktigt riktigt mysigt. På vår lista står:

- Terminator Salvation
- Män som hatar kvinnor
- Transformers
- Harry Potter VI (tyvärr inte premiär förrän 15/7)
- Änglar och demoner och
- Star Trek

Biotokiga som vi är kollade jag upp lite vad som kommer framledes och det visade sig att två av mina absoluta favoritböcker är på g - och med vilka skådespelare!! (Klickbara länkar)

- The Timetraveler's Wife (Boken)
- Eat, Pray, Love (Boken)

Osså blir det New Moon i november, mums!

Mamman fixar detta! Men gudarna ska veta att det var bra mycket lättare att vara bortrest än att vara hemma i ett "tomt" hus utan Milo.

Inga kommentarer: