torsdag 24 januari 2008

Friends

Bild lånad från Babyshop.se

Haft en väldigt trevlig dag idag. Först...
Ja, allra först bestämde sig Milo för att sova 1h15 extra på morgonen, det skadade inte. Därefter träffade vi gudmor för lunch. Milo fick presenter - som vanligt - men gudmor är inte den som tar ett nej så... Tack, kära du!

Direkt därefter var det fika med ett par av tjejerna från FG (föräldragruppen för oinsatta :-)). Vi var på Smulan. Dom åt smörgåsar och jag tog en Keylime paj med blåbärsmaräng med tillhörande glasskula. Ja vadå, jag hade ju redan ätit lunch.

Måste säga att jag haft enorm "tur" som har hamnat i en sån bra grupp. Vi är rätt likasinnade och redan från början bokade upp fikor och aktiviteter utanför BVC: Det är babysim, babymassage, rytmik (den hoppar Milo o jag - sjunger inte så bra på måndagsmorgnarna...) och sen fikor "hemma hos" eller som idag på Smulan.

Samma med FL-mammorna i stan - goa brudar allihopa även om jag nog ännu inte hittat någon fullblods-stockholmare i Stockholmsgänget. Hm, rätta mig om jag har fel, flickor! ;-)

Icke att förglömma goda vänner pre Milo som finns här i vått och torrt. Ni vet vilka ni är.

Vad ska man säga... Goda vänner är inte fy skam.
Ses nästa vecka för nya äventyr! Stor kram till er alla!!

PS. Stötta gärna Friends mot mobbing, det gör vi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där..nästan så riktig man kan bli. född på karolinska och uppvuxen i gamla enskede, fast min pappa e norrlänning..å livia halv portugis :-D

Anonym sa...

Åh, hoppas att vi oxå får en trevlig fg. O här är en till sthlmare, född på sös, uppvuxen i enskededalen o i nacka. Men mamma är värmlänning.. Trevlig helg!

Hedda sa...

Jag är åttonde generationens stockholmare,om jag får be. Född på Allmänna BB, men med en frånvaro på sådär 25 år innan jag kom hem igen!