torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärtans Dag

Jag kan, jag kan!


Milo var med och valde.

Här firar vi inte Alla hjärtans dag, men... J fick en present och jag fick middag. Fair deal.

Igår kväll var vi i stan på MeandI-party hos en av FL-mammorna, P. Jättemysigt och som T sa: Det är inte varje dag man äter chokladkaka till middag. Ja, inte såå god iallafall. Tack söta du!

Idag var vi på lunch hos L som har BF om två veckor (spännande!). Jättemysigt, men tråkigt att rara M och lille Calle inte kunde komma. Akut magsjuka för lillen och det är klart det avstår vi gärna. Nytt försök nästa vecka?

Däremellan sov vi över hos kära farmor. Farmor var sååååååå glad att träffa Milo och dom lekte och lekte och lekte. Jag gjorde ett - halvhjärtat - försök att säga att Milo måste sova. Äsch, lite party måste han väl få ha! Och på morgonen fick jag frukost och kaffe - Milo lekte vidare. Minns inte när jag senast drack varmt kaffe. Så lyxigt!
(Ja, Milo fick också frukost.)

Inga kommentarer: