måndag 4 februari 2008

En sån röra!

Mumsigt med rån

Rörig dag idag. Var så trött så trött imorse att J tog Milo så jag fick sova lite extra. Hade en urmysig förmiddag sen, M åt kalops till lunch (är nu inne på tredje kötträtten) med päron och ett smörgåsrån till efterrätt. Kan berätta att jag hatar smörgåsrån. Fast man sitter vid matbordet så sprider dom sig överallt!

Började bli trött igen, la M som också behövde en tupplur och sen tog det hus i h-e: Magsjuka! Två (tre?) timmar senare kom J hem, Milo hade precis vaknat och fått en flaska och jag lade mig i frossa på badrumsgolvet. Ytterligare tre timmar senare hade jag fått sova och nu mår jag mycket bättre. J känner sig däremot sämre...

Milo? Ja, han är lika glad och frisk som alltid. Tack o lov!

2 kommentarer:

Fröken Monkey sa...

Lilla Milo. Han ser ut att trivas. :)

Hoppas ni blir bättre snart.

Blondie sa...

Uh - magsjuka din stackare...

Tur att inte Milo fick en släng av den...Skönt att den snabbt gick över!