måndag 18 februari 2008

Födelsedagsbarnet J

Sååå mycket finare i verkligheten.

Måndag:
Milo var fortfarande förkyld i helgen, men som sagt lika glad ändå. Helgen var urmysig med vilodag på lördagen och födelsedagsfirande för J på söndagen. Vi tjuvstartade med J's favoritmiddag på lördagkvällen, en god flaska rödvin och sen stupade vi innan efterrätten. Nåja, vi tog oss sen.

På söndagen fick J pannkakor till frukost - den absoluta favvisen - och sin födelsedagspresent. Den är av en lokal konstnär och jag tycker man blir så glad av den. Precis som jag av J. Älskar dig kära födelsedagsbarn!

På eftermiddagen kom J's föräldrar och syster på födelsedagsfika, men jag tror en annan liten kille var deras främsta fokus. ;-) Supertrevligt var det iallafall.

Och sen smet jag iväg på veckans andra Meandi-party. Denna gång lyckades jag inte komma hem utan en beställning, men vissa saker behöver man faktiskt!

Ifall någon undrar så fyllde J 36 år och i och med att vi är jämngamla så fyller jag 24 senare i vår. Bara så ni vet.

Ha det gott!

Inga kommentarer: