söndag 1 juni 2008

Hem ljuva hem

Nu är vi hemma sedan i måndags faktiskt. En annan åkte dock på en rejäl förkylning i Bangkok och har legat sjuk HELA veckan. Ja, i detta strålande väder. Min utsikt har varit vårt vackra blommande äppelträd och en gräsmatta som ser väldigt lockande ut.

Nu är vi iaf friskare, både M och jag. Ja, stackarn åkte på det också.

Sista dagarna var vi iaf i Bangkok som sagt. Hotellet var rätt värdelöst - inte minst som jag blev sjuk av AC:n - men staden älskar vi, både maken och jag. Helgalen. En riktig shopping-oas också. Johnny köpte nya glasögon och jag fick en tandblekning i födelsedagspresent. Tandläkaren sa iochförsig att jag skulle undvika kaffe, te, choklad och rödvin första veckan. Hallå?!?!
Ja, så nu syns det inte att jag blekt tänderna...

Men, alla tänderna är kvar iaf, vilket jag ju var lite orolig för. Dom lagade ett par hål också. Det var ju ett bra tag sen jag släpade min till tandläkaren här hemma. Men så får man ju inte fotmassage hos tandläkarna här i Sverige heller! ;-)

Tack förresten för alla gratulationer på min födelsedag. Saknade er alla!! Ska aldrig mer åka bort. Och om vi nånsin åker bort igen så ska familj, vänner - allihopa följa med. Som värsta klanen!

Men, resan var kanon. Och nu känner jag mig riktigt stolt över att ha åkt iväg själv med Milo först. Det var riktigt mysigt att vara iväg bara vi två. Ett minne för livet.

Inga kommentarer: