onsdag 4 juni 2008

Sjuuuk!

Lille Trötter som somnade redan 18.30 idag. Vi vet ju vad det betyder för natten, men vad ska man göra. Hysterisk vaken bebis - eller lycklig sovande bebis? Svårt val - not.

Var hos doktorn idag. Är ju fortfarande förkyld även om jag är mycket mycket bättre. Får iochförsig återfall som igår och förrgår, men idag mår jag som sagt mycket mycket bättre. Tänkte iaf att det var lika bra att jag åkte till doktorn, så:

Ett litet halsprov och... Streptokocker, sa doktorn. Se där ja!

Imorrn är det Milo's tur. Tydligen är det väldigt ovanligt att bebisar får streptokocker, men då lillen fortfarande hostar så det är lika bra att kolla.

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars er, streptokocker lät inte alls kul. pga AC:n??? bäst vi låter vår vara av på Rhodos kanske...

fast det är ju lockande, just nu tycker jag det är hett som en bastu här hemma i sovrummet, hur ska det då inte vara utomlands. Men jag ska sätta en lapp med streptokocker på AC:n s fjärrkontroll så kanske jag kan hålla mig...

krya på er!!!!!!!!!!!