lördag 7 juni 2008

Årets fest!

Igår var vi på J o N's bröllop. Så vackra, så lyckliga och så perfekta ihop. Ljuvligt att se.

Tack käraste vänner för att vi fick vara med och dela er underbara dag.

Våra varmaste lyckönskningar!
J & V.



Från dagen:

Dagens tips: Sitt inte bredvid en gravid kvinna i kyrkan. Skyller hämningslöst på väninnan som fick även mina tårar att spruta. (Sen var det väldigt mycket pollen i kyrkan, det sa t o m brudgummen.)

Dagens vackraste: Bruden. Surprise? Icke. Blir tårögd bara jag tänker på det. (Pollen här hemma med.)

Dagens godaste: Brudens bror hade bakat fantastiska bröllopstårtan: Vit chokladmousse på ljus botten med mörk tryffelsprits och färka jordgubbar. Mums!

Dagens kommentar: "Riktiga män bär inte silverhjärtan." Nä, men dom tycker tydligen att det är vansinnigt roligt att leka med glittret.

Dagens pinsammaste: Vår kära BVC-sköterska var också på festen. Vi stod och pimplade vin o småpratade. Väldigt trevligt! Jag försökte vara avslappnad o cool. Gick sådär - jag trillade ner i ett dike.

osså förstås...

Dagens roligaste, mest vältaliga, sexiga karl: Toastmastern! (Min J.)

2 kommentarer:

Hedda sa...

Tack för bilden på bröllopets vackraste och lyckligaste gäster!
Vad fina ni är - fast lite synd att man inte ser skorna...;-)

Anonym sa...

Skorna blev ett par svarta höööga sandaletter med många smala band.

Och jag vill bara påpeka att Js kavajslag ligger över min klänning. Så mina flickor är inte såå små som dom ser ut på bilden. ;-)