fredag 13 juni 2008

Inskolning

Igår hade vi såå roligt. Först lunchade vi hos A i föräldragruppen. Så trevligt och suuupergott! Fick massa bra allergitips (till M) också. Stort tack!

H som jobbar på resebyrå tipsade om att dom håller på att arrangera en mat- och vinresa till Paris i maj. Med boende på slott o allt. C - och jag förstås - blev genast intresserade. Men, jag har verkligen spräckt min resebudget. Ja, alla mina budgetar egentligen. Och nu ska jag ju på tjejresa till Irland, vilket ska bli såå kul! 13 tjejer i 3 hyrbilar. Vi har blivit beordrade att ha lätt packning. Jo, tjena. Tretton tjejer. Glöm det!

Verkligen, glöm det. C sa: Vart ska ni nu då? när vi började prata resor och det var väl då jag insåg att jag verkligen spräckt min shoppingbudget - sorry, rese... Ja ja, same same!

Sen var vi iallafall på vårt första Förskole-besök M och jag. Vi var där i en dryg timme och inom halva tiden hade M glömt att jag var där. Han lekte med dom andra barnen, tuggade på leksakerna och klättrade(!) upp i en stor träbil.

Ja, då var väl den inskolningen klar!


Förr - när vi reste mycket. Kolla in armmusklerna! Eller ja, utsikten. ;-)

Inga kommentarer: