tisdag 7 april 2009

Sova hela natten

Gissa vem som somnade 19.30, fick en flaska i sömnen vid 23.30 och sov till 06.15! Det är sant!!!

Kan dock inte ta åt mig äran på nåt sätt trots att jag nu läst Sova hela natten från pärm till pärm. Faktum är ju att vi inte försökt "på riktigt" så att säga. Kanske räckte det att han fick se boken, som kära Vickan sa. ;-)

Eller kanske var det: ännu fastare rutiner, mycket utomhusvistelse, mera mat och att han för ovanlighetens skull är frisk...? (Ta i trä!) Hur som, vi är oerhört tacksamma och hoppas på en fortsättning.

Håll tummarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses grattis!
Det är bara att se fram emot ett liv av sömn inom ett par veckor :-D

Elvira behövde inte värst mycket hjälp på traven för att sova gott heller. Jag kände mig nästan lite dum när jag insåg hur lite som faktiskt behövdes för att hon skulle sova bra.

jag håller minha tummar stenhårt för att det här kommer funka lika bra för er!

Apan sa...

Vad skönt!
Grattis till nattens sömn. HA det så skönt nu i påsk. Kram!