lördag 22 december 2007

Vännerna

Pojkarna - den blivande pappan till vänster har ingen aning om vad som väntar honom!


Flickorna

Mor och son håller handen - så söta!

Tack för alla fina julklappar! Lilleman ville vara med på bild...

Måste bara visa den fantastiska chokladkolan som M gjort - och slagit in!

Eh, Lilleman trodde dom var till honom...


Igår gjorde jag missen och åkte till Täby C för sista julklappen. Det var en mardröm!
På kvällen däremot hade vi huuuur trevligt som helst på middag hos goaste vännerna D & M. Med var också L & P och M & M. Jag kan inte minnas när vi alla 4 flickor träffades sist och att våra karlar var med var ju bara otroligt. Så kul! Maten var god, vinet flödade - pojkarna drack, vi flickor körde eller var gravida (nej, inte jag!). Och så var vi snabbt nere på kiss- och bajshumor - och det var inte bara för att värdparets 4-åring hade önskat sig "bajskorvar" i julklapp. Dom är söta dom där små...

Fascinerande egentligen. Vi har kännt varandra i minst 13 år, D o L sedan grundskolan. D o jag träffades när vi pluggade i Kalmar. Jag lärde känna M när jag flyttade till Kungsholmen. M som redan kände L... osså var det vi fyra. Bästa vännerna, tack för att ni finns!
Nu är M o jag utflyttade från stan - Tullinge respektive Norrtälje. Alla har vi nu respektive och familj. Tyvärr gör det att vi inte hinner ses så ofta. Så nyårslöftet för 2008: Att vi ses allihopa snart igen - och ofta!

Och då kommer vi ju alla vara föräldralediga...

Stor kram till er!!!

1 kommentar:

Septemberflikka sa...

Konstig att samtalsämnet alltid hamnar där.På kiss och bajsnivån. Och jag kan inte ens skylla på att det är för att jag fått barn. Jag var likadan innan ;-)
Söta missar på bilden. God jul till er alla!

kramar