fredag 28 november 2008

Baka baka liten kaka...

Har insett - återigen - att jag inte kan några barnvisor. Gudmor berättade igår att han älskar att dansa även på dagis och allra helst till pepparkaks- och tomtevisorna. Tänkte glatt att jag skulle tralla på dom när vi kom hem, men insåg att jag inte ens kunde början till nån av dom. Patetiskt. Tur att det finns professionell personal som kan! Löööve dagis!

M berättade visst också att Milo bitit henne i tu... axeln, men jag väljer att förtränga det... (rodnar)

Baka baka liten kaka är annars en favorit. Farmor kan den, så där är vi räddade. Uppenbarligen kan även Milo baka baka liten kaka - helst chokladkaka...

Mmm, choklad...

Idag är M hos mormor och ska även sova där inatt. Vi skulle på Novemberkåsa ikväll - J är med och arrangerar - men då så många är sjuka blev det inställt. Men, vi är en tapper liten skara som går ut och äter middag istället, så det blir trevligt det med. Jag menar, vi har ju ändå barnvakt. :-)

Vi har även 3 Pavlovor ifall någon är intresserad... apropå kakor. ;-)

TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: