måndag 3 november 2008

Måndag

Livet är gott när man är liten :-)

Det är kul att börja jobba igen. Milo älskar dagis också så det underlättar förstås. Överhuvudtaget flyter det på rätt bra - morgnar, hämtningar osv. Utom vissa dagar. Som idag. Måndag. Glömde datorväskan redan på parkeringen, så det ordnade sig. Halvvägs till jobbet inser jag att jag glömt plånboken och att någon - gissa vem - tagit ur mobilladdaren. Ok, J tar med båda för vi ska ändå mötas upp för att byta bil. Volvon ska till mecken. Väl på jobbet upptäcker jag att A) Den andra bilen har punka och B) Hittar inte nycklarna till kontoret. Vad mer? Har möte kl 9.30 som jag behöver förbereda o mina strumpor är sönder. Fattas bara att det fryser så jag får göra piruetter med bilen. Detta förutsätter förstås att jag får loss en bil...!

Inga kommentarer: