onsdag 3 februari 2010

Bilprovningen

Stor eloge till Bilprovningen i Norrtälje!!! Maken skulle, åh, vad han skulle... det är mycket han skulle...!
Ja ja, till slut fick jag iallafall nog och tog bilen själv till bilprovningen. Varför?

Jo, bilen hade körförbud sen en månad tillbaka för att någon glömt att besiktiga den. Tack o lov åkte jag inte fast  - den här gången!!

Ingen tid hade jag, men jag bad så snällt och en av dom rara killarna tog så väl hand om både Volvon - besiktningen - och mig - kaffe! Så snälla människor kan vara. Dagen räddad!

Och du, älskling... jag ser väldigt mycket framemot Alla hjärtans dag.

1 kommentar:

Sara, Elvis och Love sa...

Helt underbart när undantag kan göras, då känner man att det finns hopp för mänskligheten! Spännade att se vad det blir för kompensation på alla hjärtans dag ;-)