fredag 19 februari 2010

Fredagsmys!

Fredaaaaaag!

Vi har aldrig haft nån tradition med särskilt fredagsmys J och jag. Men nu när Milo är lite större tar vi igen det med råge. Vi älskar det - jag allra mest. :-D

Våra klassiker är:

- Morötter med onyttig dip (bacon cheese från Krysmyntagården är favvisen)
- Ny barnfilm (ikväll blir det Wall:e eller Up)
- Bakat om Milo och jag hunnit.

Vi har ju ingen tv sen flytten så det blir varken Let's dance eller OS. Men jag kan leva med det, haha. ;-)
Vad är era måsten på fredagsmys?

Bakat blir det definitivt idag, för här är det snöstorm och vi kommer ingen vart alls.

Det blir intressant imorgon ifall vädret håller i sig. Vi har gudföräldrarna på middag ( halv fem-fem färjan, kära vänner? ) och om jag inte kan ta mig till Ica (en halvtimme härifrån) så blir det inte fullt så spännande middag.

Kan man bjudan på köttfärssås??
Tips?? Köttfärs it is om det fortsätter snöa.

Ha det så gott i snökaoset!

Kram!!

Hm, denna bild fick jag upp när jag sökte på "Lille skutt" och "morot".
Jag trodde det här var Doris och Nemo??

2 kommentarer:

vic sa...

har ni ingen tv???? allvarligt????? why?? jag skulle aldrig palla :)

kram på er

Vera sa...

Vi har många - många - filmer. :-)
Kram o ha en supermysig helg!