tisdag 9 mars 2010

Action!

Det här var ju kul! Jag håller ju på och lär mig Photoshop. På egen hand, så det går väldigt väldigt långsamt. Idag testade jag det här med Actions. Man kan göra själv eller så använder man färdiggjorda som går att ladda ner gratis. Gissa vad jag använde. ;-)

Tyvärr hittade jag funktionen efter att jag - Milo - skickade födelsedagskort till gudfar igår. GRATTIS igen! Nå, han blir säkert glad ändå.

Här kommer iallafall den omgjorda bilden efter att jag kört en action vid namn Retro på den:


Och gudfars variant:

2 kommentarer:

Drömvillan 2009 sa...

Hej och tack så mycket!
Vi har två olika, den ena är köpt på Ikea, och den andra på rusta (!)
Och jag gillar rustas bäst! Det är den som ljushållarna står på. =)
Ha en mysig kväll!
Kram Anna

Drömvillan 2009 sa...

Hej! Igen =)
Jaa, nu är det inte långt kvar till våren! Snaaart April =)Javisst är segelduken fin!
Kram Anna