fredag 5 mars 2010

Maken överlevde Ikea

Ja, titeln säger väl allt. Vet inte vem som var mest frustrerad medan han var där, han eller jag? 10 samtal, 2 mms och 3 mail senare var han klar och susade vidare till Ica. När klockan var halv tio var han framme, handlade 10 grillade kycklingar mm och gasade vidare hem.

Jag målade det %"&&!%!#¤% vitrinskåpet och J rensade kyckling. Sedan kokade jag såsen och lät den koka över. Bah!

Är det någon som har ett bra tips på rengöring för induktionshäll så tar jag tacksamt emot det!! Jag har köpt både ett och två och flera medel, men dom är värdelösa hela bunten. Hittills funkar microdukarna bäst, men jag behöver nåt mot rejälare fläckar och framförallt nåt som inte flammar.

Oj, nu är det definitivt dags att sova, massa kramar!!

Imorrn ska jag duka frukost på min fina present från maken:

Stooor bricka: Ikea Stockholm

Inga kommentarer: