onsdag 17 mars 2010

Bal på slottet

I april är det bal. Inte på slottet men väl nog här i staden. Det ska bli fantastiskt kul och jag är så glad över min klänning. Den är smaragdgrön - inte en vanlig färg för mig - och så vacker. Kunde bara inte motstå, så nu är den inlämnad till skräddaren för ändring.

Ja jag blev så kär i den att jag köpte en 46:a...

Men, ni får förstås inte se den förrän då, så här kommer istället bilder på ljuvligt vackra Kiera Knightley i Atonement. Fantastisk film och ljuvlig smaragdgrön klänning. Prisbelönt som vackraste filmkreationen. Vill minnas att det t o m slog Marilyn Monroes berömda vita klänning.



Så, nu behöver jag bara hitta accessoarer. Inte det lättaste då någon lustigkurre bland arrangörerna fick för sig att det skulle vara Safari-tema!

Inga kommentarer: