måndag 8 mars 2010

Barhäng - tillägg

Efter makens supertur till Ikea i veckan så blev vi som ni ser i förra inlägget med barstolar. Blev så fint. Visst piggade det upp med vitt mot allt det svarta?

Det är Ikeas Ingolf och det var ett enkelt beslut då Milo har den söta matstolen i samma serie. En liten Ingolf pall fick följa med också och den ska stå på andra sidan matbordet vid vitrinskåpet. Då kan man sitta där och bläddra i mumsiga kokböcker. Japp, hela skåpet kommer vara fullt av kokböcker och jag misstänker att det inte ens kommer räcka till för dem. Nå, favoriterna lär göra det och inte minst den senaste lilla godbiten:

Hemma hos Melker Andersson

Har jag sagt att jag är kokbokstokig?

En halvmeter snö skiljer mig från mina kära böcker, men så fort jag kan ta mig till gamla huset så ska jag plocka in dom och placera dom så fint så fint i vitrinskåpet.

Och då får ni se bilder. :-)

Gonatt nu allihopa!

Inga kommentarer: