torsdag 8 januari 2009

Fair deal

Flygande Jakob gjord på havregrädde

Maken sa att om han fick Flygande Jakob till middag idag, så skulle jag få en överraskning. Vadå för överraskning frågade jag förstås då. En present.

Så, Flygande Jakob blev det. Jag är inte den som är den. ;-)

Överraskningen då? Fantastisk! Jag fick ett "överlevnadskit" för min ledighet nu i januari:

- Ostbågar och Coca cola Zero
- Nutella
- Inlagda oliver, vitlökar och pesto
- Chokladkaka
- Toffifee x2!!
- Doftljus
- Mysfilt
- Nikon D60 VR med 18/55 objektiv

Är han inte världens gulligaste, min man?? Har önskat mig en systemkamera såå länge.

Hoppas nu detta inlägg inte stiger honom alltför mycket åt huvudet. ;-)

Puss min älskling!


Men nu är det verkligen slut på rea-shoppingen.

Ja, efter Boris Bus 50% imorgon alltså...

10 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Wow! Det var inget dåligt utbyte :-) Synd att mannen avskyr Flygande Jakob :-(

Anonym sa...

Du kanske kan erbjuda något annat? ;-)

Apan sa...

Oj, oj, oj! Vilken man!

Anonym sa...

Jag ska fan också börja göra flygande jakob. Får man så där mycket grejer kan jag till och med göra det varje dag.

Att ingen kommit på det förut?!

Anonym sa...

Fan vilket bra byte!
Jag ska nog införa ett sådant byte varje dag. :-D

Anonym sa...

Ni är ju för roliga!

Anonym sa...

Wow, vilken deal!!!! Om jag har tur får jag en fotmassage när jag lagar god middag ;-).

Anonym sa...

Fotmassage, Purvi? Tror det blir pannkakor ikväll! Makens favvis. :-D

Anna, har jättesvårt att kommentera på din nya blogg. Lyckades till slut - en gång - men nu är det kört igen.

Ha en supermysig helg allihopa!!

Anonym sa...

Jag såg aldrig röken av några pannkakor...

Som make ligger man bara på plus i ett par timmar, sedan glömmer kvinnan alltid bort det positiva man gjort. Det är därför vi män försöker hålla igen på presenter och dylikt. Det gäller nog inte bara mig utan den större delen av det manliga släktet :) /J

Anonym sa...

Vem är du??

He he!