torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!

2008 avslutades med en underbar tillställning hos våra kära vänner J o N. Knytis som jag tidigare nämnt:

- Jordärtkockssoppa med smördegspinnar med västerbottenost
- Viltkavalkad med rådjursfilé och stek, hjortfilé, potatisgratäng och 3 såser
- Hovets tårta (ska se om jag kan rota fram nån bild)

Kan meddela att båda tårtor gick åt och jag har inte hört att någon är magsjuk än. Däremot måste jag åka över snart och dammsuga upp alla vilsegångna silverkulor...

Till vickning var det tre sorters piroger som trots alla protester om att alla var så mätta försvann illa kvickt dom också. Konstigt det där.

Fantastiskt trevligt som alltid iaf!


Och jag har redan lärt mig något nytt i det nya året. Äntligen (!) kan jag göra ramar. Det är inte mycket, men Photoshop är något jag bara ska lära mig under året. Och detta är en början.

Ser framemot att uppleva och lära mig massor mer i under året och allt annat spännande som ska hända. Nytt hus, nytt jobb, vem vet vad mer som väntar...!

Vad ser ni framemot?

Inga kommentarer: