tisdag 27 januari 2009

Karantän

Nu är Milo o jag i karantän. Milo har öroninflammation och jag... ja... iallafall, så har M fått supergott penicillin (smakar jordgubbs-milkshake) så nu ska det väl ändå vända. Och han är ju superglad på dagarna så det går ju inte att klaga.

Gullet, idag var han extra pigg. Själv tränade jag poweryoga igår för första gången sedan i november, så jag var väl inte riktigt i mitt esse.

Milo åker runt runt runt... runt

Nåja, några varv lyckades lilla mamsen fixa. Inga alien-inspirerade naturfenomen inte, men lite iaf. :-D

Imorrn är det möte med byggfirman som vår husleverantör rekommenderade. Får väl se om vi kommer ett steg längre i våra byggplaner... Hoppas hoppas hoppas!

Grabbarna myser innan läggdags

3 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Håller tummarna inför morgondagen!

Krya på er!

kram

Anonym sa...

Hoppas Milo kryar på sig snabbt! Jordgubbsmilkshake låter ju riktigt smaskigt :-) Och lycka till imorgon!

Anonym sa...

Stackars lillen!! men tänk vilket immunförsvar han jobbar upp, han kommer inte missa en dag skolan sen!! det gäller att se det positiva i allt ;-)