onsdag 21 januari 2009

While you were sleeping

Mamman är sjuk, pappan är sjuk, Milo är... minst sjuk. Klart jobbig situation.

Mamman fick sova en stund på dan iaf, så inbillningsvis borde jag vara friskare nu. Men icke, det enda som hänt är att jag inte kan somna tidigt. Typiskt. Så nu roar jag mig med Facebook. Japp, jag må vara sist i världen med att skaffa ett konto men nu är jag där iaf. Vi får väl se hur fanatisk jag blir. ;-)

Här är iaf lite bilder på vad Milo o pappsen roade sig med medan jag sov idag...



Milo är förstås helt oskyldig...

1 kommentar:

Septemberflikka sa...

Gullunge! :)

Hur mår ni nu?

Ang Nanook så fick de bäst i test 2007 i Vi föräldrar tror jag det var. Enligt mina "källor" (folk som jobbar på dagis) är de helt suveräna. jag tog faktiskt 92 då den såg stor ut. Nu hoppas jag bara att den inte blir för liten. Då får jag väl köpa nytt nästa år ;-) Jag har 86 i Noels pop-overall men då är det inte vinteroverallen med en dragkedja utan den med dubbla. Har för mig att den med en är större i storlek.