onsdag 21 oktober 2009

Bajs!

Trots trots trots. Alltfler av mammakompisarna pratar om trots. Vi lever ju också med en stark vilja och den är tyvärr inte min. Längre, skulle maken säga. Ha ha ha , kul kille! I vilket fall som helst så är det numera en 90 cms herre som styr hushållet här. Hans favoritord är:

- Nä!
- Min! och nya favoriten...
- Bajs!

Men han lär sig nya saker hela tiden iaf. Idag dröjde middagen lite lite. Då tar Milo fram en vällingflaska - jag får hjälpa honom med vatten och locket på oljeflaskan - han fyller på oljan, välling och Nutramigen. Sen får han inte på locket och sen är det hus i h-e igen. Men jag måste säga att jag är imponerad. Egen välling.

Tror ni han kan fixa morgonvällingen också??

3 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Det finns massor av ODD MOLLY som jag ratar, för jag har så svårt för en del av modellerna. men..... så finns det modeller jag bara älskar också...... jag tror jag gillar märket för att det är så annorlunda!

Kul att du kikade in och lämnade kommentar!

Kram Linda

vickan sa...

här är det mest:
-neeeeej
-sluuuuuta
-dumma dej
-bläää
-miiiiin
-ollis!

jag bara längtar till:
-javisst mamma
-tack snälla mamma
-den här får du låna om du vill

tror du det kommer?? :)

Vera sa...

Absolut, V, framåt 25 eller när hon har egna barn och inser. ;-)

Linda, desamma!