onsdag 28 oktober 2009

Två inlägg på en dag!

Ojojoj, och två inlägg om huset icke desto mindre. Kanske det blir en husbyggar-blogg av det här till slut. ;-)

Snickarna har precis packat ihop. Dom är klara med sitt för denna omgång. Känns lite som slutet på en era. Dom berättade vad som är kvar för sista omgången och det är ju hur lite som helst:

- Trappan (eller plocke-pinnet som vi kallar det)
- Köket (vi monterar, snickarna sätter upp det)
- Golvet (klick-klick så är det klart!)

Sen tycker jag som ni att det vore kul med bilder, men med en två-åring som gärna sliter o drar i min Nikon (vad som utom min Nikon, älskling!) och mörkret som faller så tidigt, så blir det dåligt med foton. Jag har iaf tagit några med mobilkameran, som jag ska kolla hur dom blev.
Fortsättning följer.

Ha det gott!

Inga kommentarer: