måndag 7 december 2009

Hej Tomten!

Hej tomten,

Tack vare leksaksindustrin och alla deras utskick som har vi insett att julen börjar närma sig. Så nu när familjen köper ett så fint hus, så önskar vi oss lite saker att fylla det med... HAHA, det kommer ju inte hända i verkligheten, så här kommer Milo's önskelista! (Dom flesta är klickbara)

- Princessklänning (Rosa eller Lila) stl 98 el 104
- Lego, SMÅ bitar + platta
- Elektrisk tandborste (Barnvariant typ Musse Pigg)
- Matstol
- "Vem är..."-böckerna av Stina Wirsén (Milo har: Arg och Borta)
- Brio-tåglok (batteridrivet)
- Rittavla
- Brio spis (gärna svart som vår nya spis, tror han skulle tycka det var kul med lika)

De tre sista har han redan, men de är totalt utslitna och behöver bytas ut. Favvisar minsann. Bilar o dylikt skriver jag inte ens ut. Det rullar bilar överallt här hemma. :-D

Äsch, jag skriver ner min också. Då har jag nåt att spara till iaf:

- Kompost (sexig början eller hur?)
- Hunter gummistövlar (Svarta el Aubergine, stl 5) Älskling....
- Helautomatisk Espressomaskin (svart), helst en som mal bönorna...
- Köksassistent Bosch eller... Bosch :-D
- 2 Bautakuddar för altanen (Svarta)
- Gjutjärnsgryta oval 4 liter, ex denna
- 2 fårskinnsfällar (färg - lika)
- Nya glasögon
- Ny kameramobil

Ja, sen var det väl inte så mycket mer. Eh...!

2 kommentarer:

Erika sa...

Komposa ja, visst att det var något jag hade missat på listan!! Tack för påminnelsen!

Anonym sa...

Nej nej nej, klart du ska ha en snygg Kitchen Aid!! :-D